fbpx

Discover Digital Trends

Our Blog

Ce SĂ FACI și ce SĂ NU FACI pentru o pagină Facebook de succes


affarit studio facebook communication and marketing agency programare cluj napoca targu mures blog


Știi deja despre importanța folosirii platformei Facebook pentru a-ți dezvolta afacerea. Ești conștient că are peste 1 miliard de utilizatori activi pe zi. Da, te poate ajuta să găsești clienți noi. DAR marketingul propriu-zis pe Facebook este o cu totul altă poveste.

Îți punem la dispoziție câteva sfaturi importante în vederea obținerii unor rezultate palpabile și pentru a-ți simplifica viața:

DA: folosește o poză de profil ușor de recunoscut – aceasta va apărea pe platformă în diferite mărimi, așa că trebuie să fie cât mai clară. (un exemplu perfect ar fi folosirea logo-ului)

DA: folosește o imagine reprezentativă pentru coperta paginii – ai deosebită grijă la crearea acesteia, verifică mai întâi recomandările noastre (link) în legătură cu dimensiunile pentru copertă, pentru ca aceasta să se potrivească atât pentru ecranul PC, cât și pentru cel al telefonului mobil.

NU lăsa goale secțiunile Despre, Povestea și alte rubrici care pot fi utile paginii tale – acestea îți oferă șansa de a spune cine ești și cu ce te ocupi.

NU folosi pagina de Facebook pentru a-ți promova prea insistent produsele. Oferă linkuri utile. Contribuie și tu la educarea fanilor tăi, nu-ți promova doar produsele.

DA: folosește pagina de Facebook pentru a construi o comunitate în jurul brandului și pentru a atrage atenția. Ideea e să creezi legături, nu să enervezi oamenii cu reclame.

NU abuza de hashtag-uri. Facebook nu e Instagram. Sfatul nostru este să folosești maxim două hashtag-uri.

DA: asumă-ți responsabilitatea și răspunde rapid și prietenos fiecărui client care folosește platforma pentru a se plânge de serviciul/produsul tău. E un punct în plus, dacă lumea vede că îți pasă de clienți.

affarit studio facebook communication and marketing agency programare cluj napoca targu mures blog


NU vorbi despre politică sau religie. Poți să ai o părere, desigur. Dar vei îndepărta mai mult de jumătate din potențialii tăi clienți dacă discuți probleme politice sau religioase. Așadar alege-ți cuvintele cu grijă.

DA: creează conținut care încurajează oamenii să dea like-uri, share-uri și să comenteze la postările tale, generând astfel trafic organic.

DA: pune întrebări și cere feedback. Cele mai bune postări de pe paginile de Facebook tind să conțină întrebări. Pune-le des și ascultă ce spun utilizatorii.

NU-ți fie frică să-ți testezi publicul. Încearcă să postezi zilnic sau la fiecare două zile pentru a vedea cum reacționează oamenii. Analiștii spun că în timpul săptămânii, cel mai bun interval orar pentru a posta este 13:00-16:00, iar în weekend 13:00-14:00.

DA: distribuie conținutul altora. Nu e nicio rușine în a distribui ceva. Dar NU fura conținut! Recunoaște eforturile și munca celorlalți.

DA: includeți imagini sau fotografii în postările tale. Facebook le va promova mult mai mult.

DA: încearcă Facebook Ads. A investi în propriul tău marketing este întotdeauna o idee bună. Oferă diferite promoții: oferte speciale, cupoane și oferte limitate.

DA: folosește Statisticile oferite de Facebook pentru a afla ce ai făcut bine și ce n-ai făcut cum trebuie. Schimbarea direcției conținutului poate fi uneori o idee bună.

NU folosi boți. Facebook te va bloca sau pur și simplu îți va tăia din public.

DA: trimite-le pagina și prietenilor tăi. Ești extraordinar, iar prietenii tăi ar trebui să te sprijine în asta.

affarit studio facebook communication and marketing agency programare cluj napoca targu mures blog

Comments

Ce să faci și ce să nu faci pe Pinterest
Mini-ghid Instagram hashtags

Related Articles