Personal Driver – Branding și comunicare social media

I. Conceptul

Personal Driver este un serviciu nou care oferă, la nevoie, un șofer personal, care să transporte clientul din punctul A în punctul B cu propria mașină! O idee de business bună ne atrage întotdeauna atenția, în consecință am ajutat inițiativa cu un branding complet și comunicarea pe rețelele de socializare.

II. Identitate vizuală

Am fost responsabili pentru conceperea întregului brand, de la zero. Am creat elementele identității vizuale începând cu logoul și continuând cu cărți de vizită, flyer etc.

personal driver mures marosvasarhely romania branding online marketing affarit studio firma dezvoltare software

III. Design și Social Media 

Fiind un serviciu nemaiîntâlnit în Târgu Mureș, a trebuit să găsim o modalitate de a comunica existența acestuia publicului țintă într-un mod nou și modern. Am creat, deci, o pagină de Facebook și Instagram, unde am început să publicăm doar conținut de înaltă calitate creat de echipa noastră de design. Fiindcă serviciul oferit funcționează pe raza și în împrejurimile orașului Târgu Mureș, un oraș locuit de diferite comunități etnice, am decis să publicăm toate conținuturile în trei limbi: română, maghiară și engleză.

Tusványos – Social Media la un alt nivel

I. Conceptul

Universitatea de Vară Bálványos și Tabăra Studențească (cunoscută sub numele de Tusványos), organizat anual la Băile Tușnad, este cel mai mare atelier intelectual din Bazinul Carpatic, al cărui intenție inițială a fost să promoveze cooperarea transfrontalieră, dialogul româno-maghiar și schimbul politic dintre Ungaria și Transilvania. Ediția din 2019 este cea de-a doua la care am contribuit în ceea ce privește design-ul și comunicarea online a evenimentului, ca urmare a cooperării foarte reușite din 2018.

II. Design și Social Media

Imaginea vizuală a evenimentului pentru platformele online a fost creată împreună cu designerul grafic al echipei de organizatori. A fost sarcina noastră de a administra pagina Facebook a evenimentului și pentru prima oară am creat și o pagină Instagram, pe care am postat și conținut original creat special pentru această platformă. Important: pe durata evenimentului de o săptămână din 2018, conținutul postat pe această platformă a fost văzut de către utilizatorii Instagram de 754.623 de ori. Asta înseamnă o medie de 46,40 de ori pe persoană!

tusvanyos design branding online marketing affarit studio companie dezvoltare software programare