Clean Sound & Light – Webshop profesional bazat pe WooCommerce

I. Conceptul

Firma Clean Sound & Light este pasionată de tot ce înseamnă scenă și spectacole, fie ele mici sau mari! Cu o experiență în domeniu de mai bine de 15 ani, oferă consiliere în materie de echipamente profesionale, reprezentând doar brand-uri de calitate, verificate și folosite de ei, compatibile cu cerințele celor mai mari scene din Europa.

II. Branding

Am fost responsabili pentru conceperea întregului brand, de la zero. Am creat elementele identității vizuale începând cu logoul firmei, culorile folosite (negru, roșu și alb) oglindind punctele forte ale firmei: energie, profesionalism și dedicare. La cererea clientului, am redactat o mini broșură de prezentare a serviciilor oferite, mulată și ea pe cromatica întregului brand.

III. Magazin online 

Primul pas a fost înțelegerea nevoilor lor și a ideii din spatele acestora. Am creat un webshop profesional bazat pe WooCommerce, acesta fiind ușor de implementat, oferind în același timp și numeroase setări pentru a vinde produsele clientului. Am configurat metoda de plată online prin implementarea opțiunii de plată prin card, folosind un furnizor existent, în acest caz sistemul plationline.ro. Pentru o mai mare eficiență, am integrat sistemul de generare automată AWB prin firma de curierat Cargus.

IV. Comunicarea pe Facebook

Le-am oferit asistență în ceea ce privește materialele postate pe Facebook, folosind design-ul conceput de noi.

clean sound and light webshop branding affarit studio ecommerce programare dezvoltare software
clean sound and light webshop branding affarit studio ecommerce programare dezvoltare software
clean sound and light webshop branding affarit studio ecommerce programare dezvoltare software

Personal Driver – Branding și comunicare social media

I. Conceptul

Personal Driver este un serviciu nou care oferă, la nevoie, un șofer personal, care să transporte clientul din punctul A în punctul B cu propria mașină! O idee de business bună ne atrage întotdeauna atenția, în consecință am ajutat inițiativa cu un branding complet și comunicarea pe rețelele de socializare.

II. Identitate vizuală

Am fost responsabili pentru conceperea întregului brand, de la zero. Am creat elementele identității vizuale începând cu logoul și continuând cu cărți de vizită, flyer etc.

personal driver mures marosvasarhely romania branding online marketing affarit studio firma dezvoltare software

III. Design și Social Media 

Fiind un serviciu nemaiîntâlnit în Târgu Mureș, a trebuit să găsim o modalitate de a comunica existența acestuia publicului țintă într-un mod nou și modern. Am creat, deci, o pagină de Facebook și Instagram, unde am început să publicăm doar conținut de înaltă calitate creat de echipa noastră de design. Fiindcă serviciul oferit funcționează pe raza și în împrejurimile orașului Târgu Mureș, un oraș locuit de diferite comunități etnice, am decis să publicăm toate conținuturile în trei limbi: română, maghiară și engleză.

Mammoth Stage – Website WordPress responsive

I. Conceptul

Mammoth Stage a început în urmă cu 19 ani ca o companie de echipamente de sunet, lumini și scenă, apoi s-a extins cu alte echipamente vizuale și servicii de organizare de evenimente. Scopul lor este de a satisface nevoile tehnice ale artiștilor de renume mondial și de a le îndeplini cererile la cel mai înalt nivel posibil, respectiv de a ajuta artiștii care se află la începutul de drum.

mammoth stage programing programare programozas wordpress romania mures comunicare web affarit studio firma dezvoltare software

II. Pagina web

Am fost responsabili pentru construirea paginii web de la zero, lucrând din start în sistemul de găzduire WordPress. Ca și restul paginilor web concepute de noi, și site-ul Mammoth Stage a fost dezvoltat folosind un design responsive, care oferă utilizatorilor o experiență excelentă de navigare, indiferent de rezoluția ecranului folosit pentru vizionare (desktop, laptop, tabletă, telefon).

III. Comunicarea pe Facebook

Materialele pentru Facebook au fost concepute în așa fel, încât să se potrivească atât cu politica firmei, cât și cu design-ul logo-ului, oferindu-le asistență în ceea ce privește postările apărute pe rețeaua de socializare. Fiind o firmă care are deja un renume internațional, am decis să publicăm toate conținuturile în trei limbi: română, maghiară și engleză.

Mures Half Marathon – Cel mai mare eveniment de acest fel din oraș

I. Conceptul

Mureș Runners este o asociație de sportivi de toate vârstele uniți de pasiunea pentru mișcare, care își doresc să atingă viețile cât mai multor oameni prin felul extraordinar în care sportul formează caractere, aduce sănătate și transformă destine prin mentalitatea de învingător pe care o insuflă.

Evenimentul Mureș Half Marathon este cel mai mare eveniment de acest fel din oraș, dorind să devină unul reprezentativ pentru Tîrgu Mureș și emblematic la nivel regional și național, care dezvoltă comunitatea.

mures half marathon programare programing wordpress romania mures branding design online marketing affarit studio

II. Identitate vizuală 

Echipa din spatele evenimentului a dorit niște schimbări în ceea ce privește brand-ul deja existent. Am fost responsabili pentru modificarea tuturor elementelor de design, cum ar fi sigla, vestele participanților, tricourile voluntarilor, poarta de start-finish, bannerele folosite etc.

III. Comunicare pe rețelele de socializare

Le-am oferit asistență în ceea ce privește materialele postate pe Facebook, folosind design în cromatica nouă, concepută de noi. Pe pagina oficială de Instagram am folosit atât materiale preluate de pe Facebook, cât și content original, conceput special pentru această rețea de socializare.

IV. Pagină web 

Am preluat pagina web deja existentă, bazată pe sistemul de găzduire WordPress, și am dezvoltat-o folosind un design responsive, care oferă utilizatorilor o experiență excelentă de navigare, indiferent de rezoluția ecranului folosit pentru vizionare (desktop, laptop, tabletă, telefon).

Tusványos – Social Media la un alt nivel

I. Conceptul

Universitatea de Vară Bálványos și Tabăra Studențească (cunoscută sub numele de Tusványos), organizat anual la Băile Tușnad, este cel mai mare atelier intelectual din Bazinul Carpatic, al cărui intenție inițială a fost să promoveze cooperarea transfrontalieră, dialogul româno-maghiar și schimbul politic dintre Ungaria și Transilvania. Ediția din 2019 este cea de-a doua la care am contribuit în ceea ce privește design-ul și comunicarea online a evenimentului, ca urmare a cooperării foarte reușite din 2018.

II. Design și Social Media

Imaginea vizuală a evenimentului pentru platformele online a fost creată împreună cu designerul grafic al echipei de organizatori. A fost sarcina noastră de a administra pagina Facebook a evenimentului și pentru prima oară am creat și o pagină Instagram, pe care am postat și conținut original creat special pentru această platformă. Important: pe durata evenimentului de o săptămână din 2018, conținutul postat pe această platformă a fost văzut de către utilizatorii Instagram de 754.623 de ori. Asta înseamnă o medie de 46,40 de ori pe persoană!

tusvanyos design branding online marketing affarit studio companie dezvoltare software programare

Conferința Dinamit! – Design și comunicare online

I. Conceptul

În Transilvania există mulți tineri care ar putea da un exemplu pozitiv celor care se află înaintea alegerii unei cariere, iar conferința Dinamit!, organizată de Consiliul Tinerilori Maghiari (MIT) din Cluj-Napoca, are rolul de a dovedi exact acest lucru. Evenimentul le dă șansa acestor tineri de a vorbi despre succesele lor și de a-i motiva pe alții cu povestea lor personală.

II. Design

Echipa din spatele evenimentului a dorit niște schimbări în ceea ce privește brand-ul deja existent. Am fost responsabili pentru modificarea tuturor elementelor de design, cum ar fi sigla, insignele, lanyard-urile, roll-up-ul, stickerele, pixurile, broșura de prezentare etc. În loc de nuanțele albastre folosite înainte, am decis să regândim totul într-o manieră mai tinerească și mai elegantă prin utilizarea culorilor negru și roz.

III. Comunicarea pe Facebook

Le-am oferit asistență în ceea ce privește materialele postate pe Facebook, folosind design-ul în cromatica nouă, concepută de noi.

IV. Video

Organizatorii au avut nevoie de cineva care să înregistreze vorbitorii și prezentările lor, așa că am decis s-o facem noi. În plus, din materialele filmate pe parcursul evenimentului, am editat la final și un after movie.

dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software
dinamit online marketing comunicare de affarit studio romania targu mures marosvasarhely companie dezvoltare software

DJ Andrei Chelbezan – Târgu Mureș, România

I. Conceptul

DJ Andrei Chelbezan este un artist român de muzică de dans care ne-a cerut să-l ajutăm cu imaginea lui online.

II. Branding și identitate

Cea mai interesantă parte a colaborării a fost să-i construim brand-ul ca DJ. Ne-am jucat cu o mulțime de idei și modalități de a-i vizualiza identitatea: rezultatul final poate fi văzut aici.

Acesta a fost primul nostru proiect cu el și mai urmează multe altele.

Andrei Chelbezan Dj House Targu Mures Ardeal Cluj Napoca Branding Design Programare Foto Video Affarit Studio Publicity Agency

III. Fotografii și materiale video profesionale

Următorul pas a fost realizarea unor fotografii de înaltă calitate potrivite pentru design și diferite platforme social media.

Am făcut niște fotografii care sunt folosite în Press Kit-ul lui oficial pentru festivaluri, petreceri și alte evenimente speciale.

Apoi ne-a venit o idee neașteptată: împreună cu Andrei am mers într-o stațiune de schi populară și am montat echipamentul acolo – ideea de petrecere exclusivistă a devenit astfel realitate. Muzică live, o mulțime de schiori și o experiență unică online pentru cei care sunt interesați de proiectele lui Andrei. Rezultatul online a fost cel așteptat: în mai puțin de o săptămână, videoclipul a ajuns la peste 10 mii de persoane.

IV. Design și Social Media

Trebuia să găsim o modalitate de a comunica cu fanii lui Andrei într-un mod nou și modern.

Deci, pentru început, i-am creat o identitate complet nouă pe Facebook, ceea ce înseamnă că a început să publice doar conținut de înaltă calitate creat de echipa noastră de design.

Oferim lunar, imagini de copertă, materiale pentru postările de pe Instagram și Facebook și conținut video profesional.