fbpx

Discover Digital Trends

Our Blog

Mini-ghid LinkedIn


acebook communication and marketing agency programare cluj napoca targu mures blog


LinkedIn este de departe cel mai bun instrument de marketing B2B de pe Internet. Dacă vrei să colaborezi, să te conectezi, să înveți sau să sfătuiești pe oricine sau orice care se ocupă de business-to-business, LinkedIn este locul ideal.

Dacă te afli pe platformă de ceva timp, știi că oferă oportunități excelente pentru dezvoltarea personală sau a afacerii tele, dar dacă ești începător, poate fi oarecum complicat de navigat.

De aceea am adunat câteva sfaturi pentru a te ajuta să profiți de platformă.

1. Asigură-te că profilul tău este de prim rang

Nu-ți trata profilul ca pe un CV, ci folosește-l pentru a comunica cu adevărat cu publicul tău. Începe prin a încărca o fotografie profesională de înaltă calitate, care te va face mai credibil și le va da de înțeles celorlalți că îți pasă de imaginea profesională. Nu uita să o faci vizibilă (publică) pentru toată lumea. Asigură-te că profilul tău este actualizat, șterge informațiile vechi care nu mai sunt relevante și asigură-te că restul sunt corecte. De asemenea, adaugă un titlu și un rezumat interesant: este primul lucru pe care oamenii îl vor citi, așa că profită maxim de cele 2120 de caractere pe care le ai la dispoziție! Fii original și creativ, dar și clar și informativ, incluzând cuvinte cheie relevante pentru ramură, pentru a-i ajuta pe ceilalți să te găsească mai ușor.

2. Găsește-ți publicul țintă

Evită să adaugi pe toată lumea. Profilul tău LinkedIn ar trebui să reprezinte rețeaua ta profesională și un loc în care să te conectezi cu alți profesioniști. Înainte de a aborda pe cineva, trebuie să răspunzi la următoarea întrebare: cu cine dorești să începi o convorbire? Și ce este și mai important, gândește-te de ce ar trebui să se conecteze ei cu tine? Alătură-te grupurilor care au o tematică interesantă, apoi stârnește discuții și implică-te în altele pentru a-ți crește vizibilitatea.

acebook communication and marketing agency programare cluj napoca targu mures blog


3. Implică-te și ține legătura cu profesioniști care gândesc la fel ca tine

Dacă vrei ca oamenii să te ia în serios pe LinkedIn, atunci trebuie să fii activ pe platformă. Asta înseamnă să comentezi, să dai like-uri și să dai share ZILNIC. Pe lângă asta va trebui să oferi perspective care stârnesc, adaugă la sau continuă o conversație. Fii generos cu recomandările, share-urile și comentariile tale la postările altora. Dar ai grijă să nu fii generic. Spune ceva mai mult decât „postare excelentă” pentru a arăta tuturor că te interesează și ai o idee despre acel conținut.

4. Construiește-ți o rețea de oameni relevanți pentru domeniul tău

O tactică bună este conectarea cu contacte de gradul doi folosind profesii foarte specifice sau cuvinte cheie legate de un domeniu pe care încercăm să-l vizăm. Să luăm, de exemplu, expresia „marketing nonprofit” care are peste 800.000 de rezultate de căutare atunci când aplicăm filtrul oameni. Făcând click pe butonul de filtru care apare, poți începe să filtrezi și să restrângi rezultatele. Dacă ai o conexiune influentă de gradul 1, încearcă filtrarea prin „connections of” (conexiuni ale…). Acest lucru poate influența în mod pozitiv alegerea cuiva de a accepta sau nu solicitarea ta.

Și în final…

5. Verifică-ți SSI-ul (Social Selling Index)

Indicele este o imagine de zi cu zi a valorii profilului tău, în comparație cu alte persoane din domeniul și rețeaua ta. Cele 4 culori îți arată cât de puternic îți este profilul în realizarea unui brand profesionist, în conectarea cu oamenii potriviți, în implicarea ta (acesta este cel mai important) și în crearea relațiilor. Identifică-ți punctele slabe ale profilului și străduiește-te să obții scorul maxim.

acebook communication and marketing agency programare cluj napoca targu mures blog

Comments

Care-i faza cu Google Translate?
Ce să faci și ce să nu faci pe Pinterest

Related Articles